Wednesday 30 March 2011

seronoknyer......

kembali bertemu....
dalam minggu ni......
aku rasa seronok menjalani hidup seperti ini....
w/pon adakalanya turun dan naikdlm kehidupan aku.....aku seronok.
kawan2, saudara mara seislam.....sumer aku layan seperti biasa...dan ada skali skala aku terlupa ntuk menegur....aku mohon maaf dari kalian karena aku adalah manusia biasa sajaaaa...
aku menjalani kehidupan seorang pekerja yg bernama Atendan Kesihatan dulu namanya...kini dikenali sebagai Pembantu Perawatan Kesihatan (PPK).
bermacam2 kawan aku berkawan dan bermacam2 perangai yg bleh aku lihat....ada yg aku suka dan sebaliknya...
tapi aku seronok bekerja.....seronok sgt diri ini dpt bekerja.....seronok la org kata....hanya aku yg tahu keseronokkan itu....hurmmmmmmm...
seronok melihat doktor2 merawat pesakit yg dtg ke klinik ntuk dptkan rawatan....
seronok melihat pesakit yg menunggu ntuk mendapatkan rawatan....senyuman mereka dan keceriaan mereka...
terubat juga hati aku....
seronok....
seronok....
seronok...

No comments:

Post a Comment